Måndag.

Det är lite glest mellan inläggen igen.. Jag har fullt upp med att leva livet, välkomna våren och ha oförskämt roligt, i princip hela tiden!

Dock instagrammar jag en hel del också! :)

Sedan vi hördes sist...
Har jag haft en mysfredag hos Emma, vi låg i hennes säng i 3-4 timmar, lyssnade på musik och pratade framtid, saker vi ser fram emot och en hel del skitsnack också! :) Sen byggde vi ihop en grill för att kunna premiärköra i lördags.
Så i lördags kom min finaste från Sthlm, vi körde grill hos Emma, fix hos mig och tillbaka till Emma för en riktig tjejförfest! Så sjuukt lyckat! Vi dansade i timmar innan vi ens gått till trappan.. SÅ SJUKT ROLIGT! :D

Igår var jag sliten, Emelie åkte tidigt och jag sov vidare ett par timmar.. Sen mötte jag dem andra tjejerna för frukost inne i stan! Efter frukosten hoppade jag på bussen till lotorp och där är jag kvar fortfarande..

Vi grillade gott, busade, satt i solen och såg sedan bb. Skön söndag!

Nu har jag suttit ute en timme, vilde springer runt och busar och jag lapar sol! :)

Jobbet kallar vid kl. 13.30, inte supertaggad men det är bara att köra! :)

Vi hörs sen, eller på instagram... :)

Slänger upp ngr bilder från senaste dagarna också..

Nu ger jag upp, försökt lägga upp bilder i en halvtimme nu...... Tröttsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0