Jag har fått en vattkoppa!! I söndags uppt...

Jag har fått en vattkoppa!! I söndags upptäckte jag den och sedan dess har jag deppat, sovit, deppat och sovit ännu mer. Nu har jag bara EN koppa, men enligt sjuksköterskan jag just pratade med så tar det ofta 3-4 dgr innan man får fler... Dock har vissa bara 1-2 koppor... Men jag bär ändå på viruset och får inte jobba, trots att jag förövrigt känner mig frisk som en nötkärna! Viruset finns tydligen kvar tills koppan är helt borta.. Min ångest är över öronen, vår resa är om 2 veckor och bryter detta ut så blir man betydligt mer sjuk som vuxen än som barn....... Nej usch, nu ska jag gråta lite till!


Kommentarer
Postat av: Bella

Oh shiiit! Jag håller tummar & tår för att det inte ska bryta ut mer! Vila allt du kan och absolut INGEN alkohol i helgen!! Sen vet vi ju om tankens kraft, tänk positivt. Du ska inte bli sjuk!!!! Eller hur?! <3



(nu lät jag som en morsa, men skitsamma)

2012-01-10 @ 11:51:51
URL: http://1sabelle.devote.se
Postat av: Pernilla

men neeeeej! jag som tyckte vi skulle ses i helgen?! ÅH.

2012-01-10 @ 15:14:25
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0