Är det konstigt att jag bara känner att ja...

img_2834 (MMS)

Är det konstigt att jag bara känner att jag behöver gråta, för att jag är så GLAD?! Igår hade vi en stört roligt kväll, åkte direkt efter jobbet hem till Sahra, med Jessica. Där fixade vi käk, fixade oss själva och duktiga Sahra la fin ögonskugga på mig! Vi pimplade endel Tania också, som förövrigt var ett riktigt gott vin!! :) Sen åkte vi vidare till John där flera kollegor väntade på oss! Mkt vin, dans, kortspel och vi var redo för en taxifärd till Hugo! Träffade fina Sassa och många andra fina ansikten! Hade ett kärt återseende som nästan fick mig att börja gråta, finaste killen! Som förövrigt bjöd på kycklingwok efter krogen! Stackars roomie säger jag bara! Vilken kväll och natt! Kan inte skriva "roligaste på länge" för jag har haft så sjukt kul på sista tiden! Men kvällen var underbar! Inte lika underbart när kl ringde vid 12.. Men upp och hoppa och laga matlåda, runt kl 13 fick jag det viktigaste samtalet på länge! Som till och med fick mig att börja gråta! (känslig period or what?) min framtid hänger på detta! Aaaah! Ni kmr att få veta, sen, men sålänge vill jag bara att ni håller tummar och tår, riktigt hårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0