21.38

37 minuter kvar till hemgång, jag är glad, pigg och känner mig nästan speedad, precis som effekten efter en kopp(3 klunkar) kaffe!

Hur bra dag?! Jag har varit bakfull, men liksom för glad för att ens känna det eller tänka på det, det mina vänner hör inte till vanligheterna. När jag är bakfull brukar min ångest nivå gå från 10-100, ungefär. Men idag har den gått från 10-0, ingen ångest här inte! Jag vill bara skrika ut vad mitt samtal handlade om, men det är en lång bit kvar, jag tänker inte se för långt fram utan leva i nuet, prestera det allra bästa och visa mig själv som precis den jag är, ingen annan och varken bättre eller sämre..


Jag lever även kvar lite på föregående natt! AAAH, jag hade så roligt! Ruskigt roligt! Och mysigt!


Fan hörrni, vi kör lite nyårpics! Även om ni kollat Emmas blogg så tänker jag ta några från henne!

Leeeet's go!

















PUUUUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0