Tiden går FÖR fort när man har roligt!

Då var min Sthlmsweekend slut för den här gången, det är med vemod jag nu sitter på bussen påväg till lilla norrpan igen....

Gårkvällen blev SÅ lyckad! Emelies mat var verkligen sjukt god, rosévinet perfekt kylt, jordgubbarna underbara och sällskapet var det bästa! Vi pratade skit och spela spel tills en taxi fick ta oss in till stan, där var det många bud angående vart vi skulle gå, jag ville inte köa och jag ville få plats på dansgolvet, det var mitt krav! :p Vi hamnade tillslut på Ambassadeur, jag Emelie och Andrea, resten åkte hemåt istället.

Vi dansade av oss rejält och hade riktigt kul, vid kl 3 var vi rätt nöjda och tjejerna åkte hem till sig!

Ja, så idag vaknade jag på andra sidan stan, Vasastan närmaste bestämt, på en lite halvt saknad arm... Har haft en riktig mysmorgon, vi sov länge och åt sedan en god frukost ihop, skrattade, pratade skit och hade det allmänt bra.
Sen mötte jag upp Emelie och hennes fina vänner för en fika och en massa skitsnack även där! :)

Nu ser jag bara fram emot kommande helg när fina fröken kmr ner och hälsar på mig för att gå all in på karate, kan inte bli annat än lyckat!

Nu ska jag vila ögonen lite, om bara Italienaren bredvid mig slutar prata i mobilen snart.......


PUSS på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0