Sunday.

Skön söndag! Åkte från lotorp vid kl 7.30 när Linda åkte till jobbet, sen deckade jag 3 timmar till, var uppe och igång hela dagen igår och det tar ju att vara bakfull även om man mår helt okej! :p
Iaf, sen tog jag hand om den feta disken som vi lyckades få till i fredags, gick och handlade och lagade sen god mat! Åt lite lätt och gick sen vidare till gymmet för ett hååårt bp-pass! OMG! Jag är såå mör i hela kroppen nu! Mina ben bar mig knappt den knappa 10 minuters gångväg som jag har hem från gymmet.
Jag har en slags hat-kärlek till att bli SÅ SLUT..

Nu när jag har käkat mat, duschat och bäddat ner mig i soffan så känns det dock underbart! :)

Men här blir jag nog kvar, hela kvällen! Jag ska ladda upp batterierna ordentligt inför en ny vecka som kmr innehålla jobb, träning, LÖN och en Stockholmstrip, vad mer kan man begära? :)

Vi hörs!

Bilder från i fredags, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0