Och träningspasset blev hårt!!

Jag har svettas och tagit DÖD på mina magmuskler (som jag än så länge inte har så gott om, men jobbar hårt för att få;))

I morgon börjar jag 13.30 och jag har planerat att ta en pw, min nya runda som är ca. 6 km, innan frulle och sen gå på bodypump vid kl 12! Detta skriver jag för att inte kunna ångra mig gällande pw'n.. Det blir bara pinsamt för mig själv att skriva i morgon att jag skippat den... Men när man har en ledig förmiddag är ju sängen så fruktansvärt varm och skön! Men kl står på 8.30 och det är sovmorgon så jag ska vakna taggad! Jag SKA det... :)


Godnatt lovers!


Kommentarer
Postat av: EMPA

DO IT DO IT DO IT SNYGGING! HEJA HEJA! OCH DET BÄSTA, SNAAART SES VI! WIHOOO!!

2012-04-24 @ 23:47:39
URL: http://empaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0