:)

Nu har jag precis bäddat ner mig i sängen, men när jag klev upp ur sängen i morse (efter att ha ställt fram kl från 8.30 till 10;)) så gick jag till gymmet, blev endast löpning idag då träningsvärken i varenda muskel är så brutal!! Fast det var inte så bara, körde intervaller med löpning och gång i brant backe, 7 km blev det! Svettigt och alldeles alldeles underbart :D

Jobbade ungefär 4 timmar, sen fick jag atk och kunde knata på stan en stund innan de stängde, dock sjukt svårt att hitta ngt när man inte har en aning om vad man är ute efter... Nu vet jag dock typ vad jag måste handla snabbt som attan i morgon! Innan jag drar till la huvudstad! Taggad! :)

Ett plus med stan idag var dock att jag träffade på min fina och helt underbara Jessica! 3 kramar hann vi med, kändes skönt, även om jag redan saknar henne igen! <3

Efter stan har jag bara skrivit packlista, provat kläder, diskat och kollat på bb, typ.

Men nu ska jag sova, i morgon ska det hinnas med mkt! Har halvdag på jobbet även då så kör 9.45-14.00, rätt gött pass en fredag, ooh yes! :)

Denna helg kmr bli ngt utöver det vanliga, var så säkra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0