Kanske har rätt att vara lite trött då?

Kom hem från jobbet för en timme sen, har legat med dator i knät och mamma i telefonluren. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och kom tillslut in på jul... Hur vi ska fira och så vidare. Jag fick sådana otroliga myskänslor i kroppen! Jag tkr det är så himla mysigt med jul, det är sammanhållning, familjelycka. Åh jag blir så glad när jag tänker på jul! Att spendera kvällen innan julafton med familjen, uppesittarkväll, börjar äta på julmaten för att man inte kan hålla sig längre, klämmer på paket för att man även vad gäller dem inte kan hålla sig längre... :P Man vill typ inte gå och lägga sig, man vill bara sitta upp och ha det så himla mysigt! Sedan hela julafton är ju också grym!
 Förra året jobbade jag och de var just det vi pratade om, jag ska säga till typ NU om hur jag vill jobba (eller rättare sagt inte jobba) jul och nyår.. Jag vill jobba antingen eller känner jag, jul eller nyår. Och som jag känner just nu så skulle jag kunna göra vad som helst för en ledig jul, så det får nog bli så faktiskt! :) MYSPYS!!


Vi räknade även ut att jag när fredagens jobbpass är över kommer ha närmare 205 arbetade timmar i septembermånad, det är ganska mycket må jag säga och jag känner precis som jag skrivit i rubriken att jag kanske med all rätt får känna mig lite lite trött?
Men jag tkr det är kul på jobbet så jag jobbar just nu med glädje (nästan iallafall) över så pass mkt som jag gjort nu! Känns kanon! I morgon börjar jag till exempel 7.45 istället för 9.45, hur underbart som helst, eller? Nej kanske inte, men morgonpass som morgonpass, så känner jag! Det blir bra pengar så jag är sjukt nöjd!!



Nu kör vi bildrace innan jag ska krypa ner under täcket



Gårdagens!








Dagens!




Nu får det räcka, nu säger jag godnatt med en stooooooooor puss till er !

Kommentarer
Postat av: lisa

jaa, vad faan!? nästa helg MÅSTE kameran packas ner. nästan så jag slänger ner den i väskan redan nu. jaa, får nog bli så. :)

tack själv pöddiinnnggg!<3

2011-09-28 @ 22:15:54
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0