Fortsättning följer..

Nu är jag hemkommen från middag och mys! Jättegod mat, verkligen! Rosa bandet galan och bonde söker fru :) Emma och jag gick förbi galan på vägen hem i regnet då dem håller till precis bredvid mitt jobb och ungefär 1 minut ifrån linis. Jag diggar grejen med en jäkla massa bhar som är upphängda mellan flygeln och värmekyrkan! Hörde jag att dem samlat in 300 000 på dessa? Jag tror det, grymt! Och hade jag vetat så hade jag lätt skänkt minst en bh också!



Men jag har lite fler bilder att bjussa på ! Från gamla och lite nyare fester, kul tkr jag! :P




Galen visfestival!



Om man tittar uppåt till vänster så ljuger man! Visste ni det?



Vi ljög endel den där helgen, jag och Emma...




Sen var jag på fest med två favoriter! Och alla blev så stört fulla, helt galet.





KRYYYYSS! sjukt roligt!





puss!




Lite brun sådär på nyår efter thailand!


Dee eee feeest nuuuuuuv :D







En annan jäkla rolig kväll!


Nyklippt!








Sammanfattningsvis kan sägas att vi spenderar endel tid tillsammans, jag och min bästis! :) Det finns tusen bilder till! Men ville bjussa på ngr iallafall! En annan dag kör vi Oslo-race, det lovar jag!


Nu ska jag krypa ner i sängen, upp och hoppa 6.30 (hur kan jag tro att jag kommer gå upp då när jag ALLTID ställer fram klockan och går upp typ 15 minuter innan jag börjar? ) Jaja, i morgon slutar jag iallafall 16.30 och sen är jag ledig fredag! Funderar fram och tillbaka på hur jag ska spendera min morgondag och fredag, mys med ett par fina tjejer är ett alternativ, ett annat är att storhandla, städa och fixa hemma och kanske vila? Kanske behöver det för att orka jobba helgen, om det inte är så att jag vaknar i morgon och min hals känns len och härligt igen och jag är pigg som en nötkärna, vi kan väl hoppas så iallafall?





Godnatt och puss från mig! :)


Kommentarer
Postat av: emma

<3

2011-10-27 @ 18:02:06
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0