:)

Åh, vilken härlig helg som passerat, dock lite för fort! 

I fredags myste systrarna och bebis till det med god mat och film, hur trött som helst så gick hem och deckade ganska skapligt, skönt.

Lördag, jag började mig med att ta en lång sovmorgon, god frukost framför tvn och mötte sedan upp Emma för en solning och en tur på systemet för att fylla upp kylen inför kvällen.
Lina anlände runt klockan halv tre och vi skitsnackade väl lite för länge så det blev stressigt med dusch, fix och mat.. Sen kom det finbesök från huvudstaden, fina Emelie ringde aningen förvirrad när hon klivit av bussen.. sötnos! Roligaste var när hon skrev på spårvagnen "Ska man plinga?" och jag svarade "haha, gör det för säkerhetsskull" och hon svara "haha, fett kul" hahahah! jag skrattade typ högt på vägen bort till hörsalen för att möta upp.

Vi laddade upp med lite skitsnack, cider och lite gott käk, fixade sedan oss och sen kom Lina Sandberg också hit, ganska snart knallade vi vidare till Emmas ungkarlslya :D Hur mycket killar som helst droppade in och vi blev väl 20-talet individer i emmas lilla vardagsrum :P Men det var kul! Riktigt roligt tyckte jag! Dock var vi dåliga på att ta bilder som vanligt..... inte okej.

När klockan blivit mkt så gick vi vidare till trappan och karateklubben, där det var bra med folk och en hel del kända ansikten, riktigt roligt!
När klockan blivit 3 så blev det mc donalds och gå hemåt och krypa ner i sängen och nanna gott!
Igår var vi lite trötta och slitna, men inte jättebakfulla, vi mötte upp Emma för käk på en ny restaurang, JÄTTEgott! Dit ska jag gå igen, snarast!
Sen köpte vi med oss massa godis och gick hem och myste. Först gick Linas buss hem och sen följde vi Emelie ner till stationen och hennes buss..

Sen var min energi slut, Emma och jag satt utanför mig och pratade framtid, i ngn timme och sen gick jag upp och myste ner mig i soffan och där blev jag kvar, hela kvällen!

TACK fina tjejer för helgen! grymt kul! Och Emelie, du och jag ses snaarast igen! Kanske redan i Oslo? ;) hihih! :)
OSLO, som jag förövrigt längtar ihjäl mig till! Jag är inne i ett lyckorus nu, det händer så himla mkt kul nu!!!!

Idag var det tungt på jobbet, jag har varit trött i huvudet, ögonen och även i kroppen men jag slutade för två timmar sedan och sen jag kom hem har jag tagit hand om ett BERG med disk, lagat egen panerad torsk och potatismos och precis ätit. Stöört gott, ska aldrig mer köpa färdigpanerad, jag är ju grym på att panera! haha! Nu har jag matlåda tills i morgon också, hur bra som helst! Annars äter jag oftast ingenting på jobbet och det blir lite fel om jag ska träna efter jobbet... Jag är dålig, idag åt jag typ 5 godisbitar, det var min lunch. inte okej.




Nu har jag intagit ryggläge i soffan, ensam mamma söker för tillfället och jag kommer ligga kvar här och se vad som bjuds ikväll. Sovmorgon i morgon, blir bra. Kanske börja dagen med en löparsväng på bandet? kanske, som sagt... :)




Snodde faktiskt en bild från Emelie från i lördags... fler hittar ni hos henne och hos Emma.



Fina Emelie och jag <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0