Kvällsmat! Muuuuums! :) Deckade i soffan r...

img_8503 (MMS)

Kvällsmat! Muuuuums! :) Deckade i soffan runt kl 18, vaknade till liv lite innan 21.. Behövde nog den napen! :P enda jag gjort sen dess är turen upp till Coop! Hade inte ätit sen lunchen på jobbet kl 11 och var sugen på allt annat än mat! Min absoluta favorit i ben & Jerry, crunchen, fanns inte, men half baked är ju gudomlig även den, trots att jag egentligen inte ens tkr om chokladglass(?) ananasen då, grym som vanligt! Ananas cravings på nästan obehagligt hög nivå! Lämnade halva så jag kan ta med den till jobbet i morgon! Vid helgjobb bunkrar jag alltid upp med så mkt mat att jag kan sitta och småäta HELA dagen! Är då jag brukar gå till Ica och handla frukost, som bara den går på över hundralappen! SÅ värt! Funderar nu på om det kommer bli problem för mig att somna snart igen, men kommer fram till att det inte är ngn risk! Dock ett ilandsproblem; jag somnar så jävla gott när jag läst lite, när jag liksom läser tills det verkligen svider i ögonen, då deckar jag innan jag hinner släcka lampan (nästan) men nu har jag ingen bok att läsa! Så jag behöver boktips, häär och NU! Så får jag gå banans i ngn bokhandel i morgon! Natti natti! Vill inte veta allt roligt alla gör ikväll ! Jag är inte bitter! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0