DET HÄR GÅR JU INTE?!

Vad sysslar jag med?

Stackars er som måste se den där jävla ananasbilden! Jag menar det från botten av mitt hjärta!
Nu är det nog 5-6 st som sagt att dem är trötta på den där bilden och jag förstår det! Jag läser ju inte min egna blogg varje dag, haha. Men alla ni som kikar in vareviga dag... Nej nu måste jag bättra mig! Jag tkr ju att det är kul att skriva av mig, att säga vad jag gjort för dagen, men jag flyger ju även iväg rätt bra över tangenterna med mina tankar, funderingar, frustrationer, irritationer och ja ni fattar grejen!! :)


Senaste tiden då, mkt övertid på jobbet nu, det är ju inte så att jag skrattar, meen jag kommer göra det när lönekuvertet kommer, till skillnad från förra månaden då jag grät och panikringde mamma, fina fina mamma!
Det har varit bra med träning, kommit in i ett bra flow! Älskar det! Får så mkt energi! Dock har jag hört från flertalet att jag "bor vid värsta bästa spåret!" Nu skriver jag till er ( ja känn er jääävligt träffade nu ) som har snackat om det där satans spåret, vart är det?! Jag blev stolt igår, trodde att jag hittat det och sprang iväg... joråsåatteeee, 3 varv tog 40 minuter, mätte inte hur långt det var.. men hallå!? jag vill inte springa 5 varv per gång... dem som satt i parken jag rundade gång på gång måste ju trott jag var tokig... " eeh okej, där kommer hon IGEN " :S HALLÅ snälla säg vart jag ska springa, för jag älskar att springa utomhus! men eftersom jag var så sur efter igår, så ställde jag mig på bandet i förmiddags istället, 7 km avverkade jag och hade kunnnat springa 7 till om det inte var för att benhinnorna (fanfanfanfan) värkte och att jag var tvungen att infinna mig på jobbet en halvtimme senare.... GUD, se till så att jag inte kommer få inflammation i benhinnorna nu när jag väl kommit igång bra med löpningen, AMEN.




Mer då!? Jo, jag tror faktiskt att den dåliga uppdateringen handlar om att jag haft så himla mkt roligt, eller gjort så himla mkt roligt, kanske man skriver.. Dock är det dumt att jag inte delat med mig av detta men det har blivit för mkt av det goda och då låter jag allt sånt gå före blorrisen.. Nu ska jag skärpa mig lite, tänkte jag!

Mkt fest, mkt parkhäng, mkt solande, mkt vänner, mkt kul! gud älska livet! älska sommaren!


Just nu ser jag fram emot summer burst! Herregud, dem gör ju reklam på tvn om det och jag dör lite varje gång av pirret jag känner i kroppen! gaaaaah så grymt det kommer bli ! Hoppas bara på att sthlms snyggingen Empis har tid att visa oss vad sthlms nattliv går för! Det vore helt grymt ! :D :D 



Avslutar med bilder på min prins, stackarn får ju inte direkt själv välja vilket lag han ska heja på..... :D



Mitt mostershjärta smälter! Världens finaste kille! Inte behöver man pojkvän när man har den där godingen! :)



Vi hörs ganska snart igen, det är ett löfte! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0