26:e maj

Och 26:e maj innebär födelsedag för två av dem finaste personerna i mitt liv, mina kära och helt underbara mamma och min minst lika fina och underbara syster! GRATTIS! igen!!


Tänkte ta med syster på marknadskvällen på stan sen när jag slutat jobba och shoppa lite kläder till henne! Mammisen ska vi också försöka hitta ngt åt... Sen blir det tårta hos sis med familj! Härligt, så får jag lite Vildemys idag också! <3

 

Var uppe på stan och mötte upp Linis och Lisen för en lunch! supermys och skönt att komma ifrån jobbet en stund! Lasange fick det bli, sjukt gott! och helt stört mkt folk på stan! Löning plus sjukt mkt bra erbjudande så det är väl inte så konstigt kanske... ikväll blir det nog lagom kul.... inte det att jag ogillar folk, men att armbåga sig fram, det ogillar jag!

Det är fan svårt att hinna med träning när man jobbar 11 timmars ! Men det kryper i kroppen! Jag är springsugen!



Dagens,

Ozzy "fick du den kunden som jag hade?! vad hette han?
Frida "Elisabeth..."


och så ozzys utlåtande precis nyss
"TANTHORA!!"
"hon blev arg på mig för att hon inte kunde vara hemma när teknikern kommer?
frida "Vadå, skulle hon ligga med honom eller?"

aah ni det är lågt här idag! vet inte om vi ska skylla på arbetspassens längd, värmen, eller att mina kära kollegor helt enkelt bara inte är som alla andra....!




Idag inviger jag bara ben till jobbet, woop woop!








Ni som är lediga, se nu till att ha en riktigt riktigt mysig dag i solen! Jag önskar jag kunde, men man kan ju inte få allt här i livet, som mamma skulle ha sagt..! haha!

Vi hörs sen då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0