2 things!

Godkväll! Jag vet att jag redan borde ligga nerbäddad, jag brukar, när jag börjar tidigt dagen efter springa och borsta tänderna och sedan ligga i sängen ca 23.02, efter bb :) Men inte idag... idag kan den nog bli halv innan jag kryper ner... det ni!



Som rubriken säger, 2 grejer!

1,
finns det ngt mer irriterande (självklart gör de det) än när ngn person skriver (eller pratar) och berättar om hela sitt förbannat tråkiga liv, när man inte ens ställer en fråga... när man bara svarar och knappt det och personen på andra sidan skärmen ändå väljer att verkligen i detalj berätta om sig själv, exakt vad den gjort varenda minut under dagen, under helgen, under hela sitt j*vla liv, vad personen i fråga gjorde för övningar på gymmet, har ätit för mat. Okej jag går lite för långt nu, men ni fattar poängen?! Hur DUM är man om man inte fattar?! Om jag skriver hej till en person och får rååååådissen så är det ju inte direkt så att det är DEN personen jag vill öppna mig för och berätta om hela mitt liv för ..... helvete vad dumt att jag sitter och blir uppretad för detta, men nu blir jag det! Och jag delar med mig av känslan! haha :D






2, så vill jag bara säga godnatt till fina fina vänner! Ni vet hur mkt jag tkr om er va?! Skickar kärlek till er! Just nu är alla så himla urspridda... KOM HEM NU ALLIHOPA SÅ VI KAN KRAMAS OCH GÖRA MASSA SKOJ!!! <3





NOSTALGI! "det är ju bättre än inget, men inte bättre än ngt annat"  hahaa! Bästa bästa Bella som alltid är så underbart ärlig! <3!!

Kommentarer
Postat av: Cicci

det där var en riktig mysig kväll! :)

2011-05-26 @ 16:32:23
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: Bella

hahaha åhhh Love you! <3

2011-05-31 @ 23:12:20
URL: http://1sabelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0