Midsummer

GLAD MIDSOMMAR!


Jag sitter på jobbet nu och har gjort i 2 timmar, inte jätteroligt, men det funkar! Jag tjänar bra pengar så det kan vara värt det! Dock är jag fruktansvärt trött.. Hade svårt att somna igår, vet inte om jag ska gå in på varför, för jag vet inte riktigt själv vad som hände.... Men jag satt i soffan och slötittade på tvn, seg efter jobbet, kom ju inte härifrån förrän 23 nästan.. Kände mig mest seg, trött och hade lite beslutsångest inför idag.
 Innan jag visste ordet av det så trillade tårar ner för mina kinder, jag bäddade ner mig i sängen och fortsatte gråta, det har varit lite mkt som hänt på sista tiden som jag (omedvetet) låtsats att det inte hänt, jag har kört full ös, för att slippa tänka, jag har haft folk i min närhet som fått mig att må bra, för stunden. Men sen när jag blir lämnad själv så är det inte lika lätt att inte tänka på tråkigheter. Men jag tyckte det var skönt att gråta, man behöver det ibland, trycket över bröstet lättade ganska omgående och tillslut blev jag bara utmattad och somnade, dock efter kl 2, så alldeles för sent när jag skulle upp kl 8. Men det gör inget, idag mår jag mkt mkt bättre! Ont för alltid något gott med sig!


Tror jag tagit beslut om att mysa med familjen idag, det känns mest lockande! Speciellt eftersom jag var ute i onsdags! Hade i annat fall kunnat åka till västervik och festat till det med Johanna, eller stannat i stan och gått på fest med mina fina Jessica! Men familjemys och grillat känns bäst idag!




Laddar upp tills i morgon istället! Årets roligaste dag/kväll/natt! Fruktansvärt pepp! Det kommer bli SÅ bra!!




Nej, nu ska jag göra nytta! Vi hörs sen!






Sjukt rolig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0