Tungt!

Tjingeling! ( är förövrigt ett sjukt fult ord... )


Sa jag hugo?! jag tror bestämt att jag sa det! .. och hugo blev det ! stööört roligt! Började med att stänga på bygget med Johan, kom ifrån efter halv elva, ramlade in hos min fina thai som direkt dukade upp knäckebröd, ballerina kladdkaka och vin!? haha! sen var vi redo! klunkade stressat det äckliga vinet och mötte sedan upp zako för ett par tequila hos henne, innan vi gick vidare till John där flera kollegor väntade.. AW är rätt underskattat! Vi fortsatte fylla på och sen kom taxin som tog oss ner till Hugge! gud vad jag älskar den nya uteserveringen! (ja jag skrev NYA för jag har inte varit där sen dem byggde den, även om det är över en månad sen!:P) påfyllning av dricka, sjukt mkt skitsnack och sen dans dans daaaans tills dem stängde! Konstaterade då att donken helvete i mig inte har öppet vid halv 4, men det hade teatergrillen som tur var! La kebabrullen i väskan och kilade hem, fick ett sjukt sött samtal av jessica som inte kunde sova för att limpan var hos hans föräldrar och ville att jag skulle komma dit så hon kunde få hålla om mig! hahah! sötgöta det där va! :) Jag åt upp min rulle och kände nästan för att kräkas, men jag deckade istället, då var klockan närmare 5! var vi på efterfest eller vad tog sån jävla tid?!



Idag är det lite segt i skallen! Men jag kör kväll på jobbet ihop med Zako och Thai och vi krigar sjukt bra tillsammans! Vi bestämde igår att vi skulle beställa hemkörning på familjepizza, till jobbet. Dock mår jag lite illa när jag tänker på pizza..... men vi får se hur kvällen artar sig! haa!



lite fina bilder från igår! Jessica har fler och bättre...

Nej nu blev det visst inga bilder här... blogg.se leker lite med mig! och jag har inte tid att bråka..



Betalt räkningar precis också så nu är jag deppig! Bara därför tänker jag gå och köpa ett läppstift till på lördag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0