Blandade känslor

Hej hörrni!



Först NU, eller för ca. 1 timme sedan kan jag pusta ut! Då var besiktningen av gamla lyan klar, och jag fick beröm och blev höjd upp i skyarna.. jag hade städat "oförskämt bra" och dem hur mkt dem än letade efter fel eller något jag missat så kunde dem inte hitta något! Då ska tilläggas att mina förra hyresvärdar när jag flyttat in precis hade klagomål på HUR jag la mina soppor i sopprummet.... lite pedanta sådär. så därför har jag ju verkligen jobbat rumpan av mig för att få det skinande rent! Tackar Emma och Linda allra mest för er hjälp, ni är oförskämt bra!


Så då släppte den huvudvärken, tack och bock! Nu till nästa... min nya lgh var ju inte ens städad så bara att börja skrubba här också... inte ok alls! men det är ju ändå så att hemma så städar man ju bäst själv så....



Iallafall nu är jag i nya lyan, eller mitt nya hem snarare! och förutom att jag har en efterbliven granne som varje gång jag öppnar dörren kommer ut och säger hej (jag blir på riktigt litelite rädd, känner på mig att han står på pass i sitt titthål och öppnar direkt han ser att jag kommer) Men jag ska fråga om han har något på hjärtat nästa gång så får vi se vad han säger. han kanske bara vill hälsa mig välkommen, men måste man göra det 7 ggr på en dag? varje dag? inte så jättenormal.. kanske..



Efter bestiktningen gick jag iallafall till coop, för om jag glömt nämna det så är jag ju bakfull idag till råga på allt, blev en galet rolig utgång igår med anne och emma! vi djungelklubbade som de apor vi är! sjukt roligt! Så nu lagar jag asgod mat som jag ska avnjuta i min ensamhet framför tvn.. i sängen... för just det, jag har ju ingen soffa än. gaah. Sen ska jag ta ett bad! Som jag längtat efter badkar! Efter badet kommer jag nog decka rätt skönt i sängen!!





Ursäkta röran, jag är nyinflyttad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0