Fear less hope more



Just precis så står det på min tröja idag.... Fear less hope more.. Och så är det fan! Man är rädd för alldeles för mkt... eller JAG är rädd för mkt kanske jag ska skriva, jag kan ju inte tala för er andra...
Men något jag är fruktansvärt rädd för (förutom spindlar) är att misslyckas, att inte vara tillräckligt bra, att inte passa in... jag kan fortsätta, men vem orkar egentligen gå runt att vara rädd hela tiden?! -jag tydligen. Men 2011 kan väl få bli året då jag ska försöka ändra på det ? MM det kan det verkligen få bli... Uttrycket som härjar rätt bra nu "Kööör bara kör" är jävligt bra, vem orkar tänka innan man handlar hela tiden?! Nej fan, från och med nu tkr jag vi bara KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! Vad tkr ni!? :)

 

 

 

Nu ska jag äta lite mat och efter det ska jag få träffa BEBIS!!!!!!!!! bebis utan namn! :P jag är helt tårögd nu bara av att tänka på att jag ska få träffa den lille, lillkillen, det får han heta tills vi bestämt namn (ni såg att jag skrev "vi" va? Just det, moster är rätt inne på att hon ska ha en stor del i valet av namn:P)

Jag skippar smink idag, för jag kommer böla som den stora bebis jag är så fort jag ser underverket... herremingud! Det här kommer bli den mest minnesvärda dagen.. Tänk sen när lillkillen börjar gå och allt det där... säger det igen, herremingud!


Ska se till att ta lite bilder på knytet, så att ni får se sen! :)




PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0