Du kanske har rätt?

Godmorgon!


Någon, jag vet inte vem(?) skrev klockan 3 inatt (??) Att det låter som panikångest, jag håller faktiskt med, det låter som det. Men jag måste nog ändå (inte alls för att jag vägrar tror att det är det) men säga att jag mer tror på att det är för att jag inte ätit mat på riktigt på en månad, att jag jobbat hårt och mkt när jag blivit ovan och när jag fortfarande känner mig väldigt sjuk... Men jag vet inte. Men vart skulle denna panikångest isåfall komma ifrån!? Helt plötsligt? Jag fick ont i magen av kommentaren, men jag "hoppas" att det är att jag inte mår tillräckligt bra, men tagit ut mig ändå.. Vad det än är så är det ASJOBBIGT!

Men vet ni? Inatt sov jag jättebra! :) Somnade runt klockan tolv och vaknade utvilad vid klockan tio! :) bra skit!

 

Titta sötnosen som kikar fram! :) Nyvakna är vi!





Ikväll ska jag på fest! Och jävlar vilken fest det kommer bli sen då! oooooooojojoj!
Vi hörs sen med kvällens! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0