alla onda (och goda) ting är 3.

1. Fick världens blodtrycksfall efter badet, för lite energi och alldeles för varmt gissar jag, fick kasta mig på golvet och ligga där 10-15 minuter innan jag äntligen kunde resa mig upp, då blev allt svart igen så jag fick skynda in till sängen och kasta mig där en stund.. Bra Carro, asbra..


2. Jossan slog nyss ner min stora flaska med hostmedicin, den gick i tusen bitar... J "ska du ta den här typ bara vid behov, när du hostar och så?" C "nej jag ska ta den 4 ggr om dagen...." klart jag inte kan bli sur, hon gjorde det inte med flit, men det ändå lite lagom störigt.. Men bara för bruttan att köpa ny till mig i morgon. onödiga pengar, så mkt kan jag säga.


3. Fick sån jävla huvudvärk efter sockerfallet, riktigt sprängande. fan.




En bra sak är att jag ska träffa världens bästa Linor en stund! och kramas lite, det orkar jag! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0