Vart har Carro hållt hus?

HEEJ! Fredag, jag säger bara; IGEN! sjukt vad fort veckorna går!

Jag har ju varit ledig onsdag och torsdag.. Haft supermys! Sköna skogspromenader och joggingrundor och massa mys med fina vänner! I onsdags var jag med Linis, hälsade på hos hennes mormor och Håkan, var hos mammsi och myste och på kvällen lagade vi tacos, sist men inte minst så såg vi vildsvinsbebisar! SÅ SÖTA! :D

Igår var jag med Lisen, vi åt god mat och sen drog vi vidare mot trosda(?) eller vad heter det? Och myste med Rico, diskuterade hundar och robinson med Lena, Hasse och Ida, supermys! :) Sen åkte Idis med oss till viken och så såg vi step up 2! Bra skit! :)



om 30 minuter slutar jag för dagen, ska då hälsa på hos syster, Danne och vovvisarna och efter det möter jag Emma på gymet kl. 16.30 för lite spinning! gogogo!


Mys och god mat hos emma ikväll, för vi båda jobbar i morgon... Hörs senare, tjaarå!

Kommentarer
Postat av: lisa.

trostad. ;)

längtar tills imorgon söto! <3

2010-10-22 @ 21:33:55
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0