Så mycket bättre..

Godkväll !


Mys i soffan till Idol kvällen i ära och jag lagar god paj till mig, mamma och Jossan! :)


Tog en springrunda förut, vaknade och kände hur för mkt känslor rasade över mig, och eftersom EMMA valde att inte svara när jag ringde............ så tog jag en runda istället.. :P Nu mår jag jättebra igen! Är nog för att jag inte är ensam längre, jag klarar inte riktigt av det, att vara ensam alltså, fan vad jobbigt det är ibland..


SÅDÄR, fast ggr 10 ska jag bli i thailand, minst! Förresten är det mindre än 5 veckor kvar nu, på söndag är det en månad exakt. JAG DÖR! Sa jag att jag längtar?

 

 

NU är pajen klar!

 


Men det blir bättre om vi är tillsammans
Så mycket bättre för oss allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0