Don't dream you life, live your dreams..

Ledsen för dålig uppdatering, tänkte dra en bra förklaring när det slog mig att jag inte har någon.. :P Ibland har man bara mer lust än annars...

Jag hade dock en psykiskt jobbig dag igår, kanske var därför jag inte orkade skriva ngt, jag var utmattad helt enkelt...


Började med att jag var på jobbet kl 8, (somnade förresten 19.30 i söndags, HA!) sen klockan 8.30 kom Anders, (världens mest smarta och tekniska person jag vet), Adamsson och skulle medlyssna med mig, sen känner jag anders och så, men jag blir jävligt nervös när mina kunskaper ska sättas på prov, på riktigt, han satt kvar hos mig i 3 timmar... aaaah det var jobbigt, men även roligt! Skönt sen med omdömet "så sjukt jävla trevlig!!" och när jag frågar om han inte ska säga ngt mer så kastar han ur sig "Dina tekniska kunskaper tvivlar jag inte en sekund på, du är klockren!!" Kändes det heeeelt okej! :)

 

Ett par timmar efter lunch fick jag samtal från företagshälsovården, som ville ha ett möte med mig, "om tio minuter?" aaah så jag stressade upp till dominohuset där det låg och träffade Eva! Det var en bra Eva, det var jätteskönt att träffa henne, vi pratade om mig och mitt liv i en timme, även om det kändes lite som att gå till en psykolog, så är det ju aldrig fel, hon är ju trots allt beteendevetare. Nu ska det "utredas" varför jag blir så mkt sjuk och sådär, känns jättebra, men är det inte alltid lite jobbigt att sitta och prata om sig själv?! - Jo.



Inte nog med det... det värsta av allt kommer nu...... efter mötet med Eva gick jag till vaccinationstjänst, var där tidigt så först i kön, det gick jättebra, men fyfan vad jag var rädd.. Men NU ÄR DET GJORT!! Och nu kan jag bara längta och se fram emot vår resa istället för att känna att jag är livrädd för att ta vaccinet! Idag är det förresten bara 29 dagar kvar :D:D


Det var min dag igår, tung! Avslutade den med en löparrunda för att sedan möta lisa vid hennes jobb när hon slutade.. Myste i soffan hos henne och pratade på som aldrig förr. mys!

 

 

 

Idag börjar jag sent, kl 16! Vaknade för en timme sen, städade då mitt rum då det innan var fullt med kläder på hela golvet, nu är allt inhängt och golvet är dammsugat och torkat! Tummen upp!

 

Om en stund ska jag ge mig ut och springa, sen ska mamma och jag laga goood mat! Tror jag även ska sola innan jag åker till jobbet, jag vet inte sist jag var såhär blek? + att jag ska sola upp mig lite inför reeeeesan! :D

 

 

Idag känner jag mig så himla lycklig! Jag ser fram emot lördag! Det är typ en dag som känns för bra för att vara sann! IDA kommer hem från Norge, BELLA kommer hem från Norge, LINA kommer hem från Örebro och JOCKE kommer hem från Kalmar! ååh! Jag ska krama sönder hela bunten! Sen ska vi äta och festa till det hos Lisa, det kommer bli så bra, jag känner verkligen det på mig!!! <3

 


Jag och bästabästa Bells! :)




Vi hörs senare hörrni, nu har ni fått tillräcklig mkt att läsa.. :p


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vart ska ni resa!? Ja vill med!!

2010-10-19 @ 11:11:54
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0