1/10

HEJ! Har haft noll energi och vilja att skriva.. Tkr inte så mkt om att skriva när jag bara ska klaga ändå, för vet själv att det inte är kul att läsa om någon som bara klagar HELA tiden.. Men jag är en periodare och ibland är allt mer än toppen, medan det nu kanske är lite under det...


Förutom all förvirring och alla tankar som rör sig i mitt huvudet, så har jag fått en inflammation i smalbenet, benhinnan.. än så länge bara vänstra benet, men eftersom jag idag IGEN försökte springa så känner jag att höger är på god väg också, mamma gick hämta mig med bilen i skogen för andra dagen i rad. fan.


Men något roligt! Efter jobbet ikväll ska jag mysa hos Emmis, sova där och upp och jobba i morgon igen, men bara till kl 4, efter det så ska vi åka till Linköping! utgång med emmis kollegor, ska bli jätteroligt! Är faktiskt sugen på fest, för första gången på 2 månader typ! tummen upp!



Gårdagens outfit






Nu ska jag ta en dusch, packa inför helgen och ta på mig ngt snyggt! Hörs igen efter det !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0