Upprymd av känslor!

Hej påer!


Idag är det mkt känslor här... Började dagen med att prova bikinisar vilket jag äger minst ett 20 tal, men jag tror jag kan lyckas ta med mig 7, inte fler.... haha, bra va?! :) Jag är dock fult blek nu, jättevit och ful. usch så kändes det verkligen.. Men idag är det TIO dagar kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag dör!!!!! Jag har 7 ggr kvar på mitt solkort som jag köpte för typ 5 veckor sen, förklarar ju varför jag ser ut som jag gör, jag ska försöka sola upp dem innan vi åker... Måste ha en liten liten grund när jag kommer dit ju!

Efter bikiniprovandet så beställde jag lite kläder på Nelly.com, ingen bikini faktiskt! Men en klänning och två långa och stora linnen att dra på sig över bikinin när man ska till stranden! :) Men hallå kan ni förstå att jag ska gå till stranden?! om tio dagar?! sola, BADA och bli pepparkaka! om det bara slutar regna någon gång..... 

 

Nu har jag sett på idol, bara det var ju ett helt galet känslorus! shit! Olle och hans bror är jävligt snygga alltså, fiiifan vilka bra gener! :) Som jag fick höra att jag och linda också har häromdagen. haha.




och nu då? jag blev sugen på nudlar, hahah det händer ju inte... måste se om vi mot förmodan kanske faktiskt har det hemma.... haha. Sen ska jag springa ett par timmar tänkte jag, fick lite smått ångest även där av bikiniprovandet. helvete också! Har ju tröstätit i en månad nu och det syns. på allvar.


Vi hörs sen.


Kommentarer
Postat av: Empa

Åhh jag längtar också till thailand! Vart i thailand ska ni snygging?

PUSSSS <3

2010-11-07 @ 14:06:42
URL: http://empaslife.blogg.se/
Postat av: AA

Är avundsjuk :) :)KRAM

2010-11-07 @ 18:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0