Jubbajubba!

 







Heej gullungar! 

Härlig lördag vi har va? Jag är på jobbet och än så länge känner jag mig pigg, vet att det vänder inom kort men jag är glad så länge det varar! 

Jag bjuder på lite bilder dagen till ära!
Dagens väldigt tråkiga, men bekväma outfit! Sen har jag laddat upp med nagelfil, lack och hand&nagelconditioning (för att ha ngt kul att göra på jobbet:P) Nästa vecka blir det att fixa nailsen, dem ska bli långa och fina!
Har även bunkrat upp med glans och cerat till lipsen, då det är lite av ett beroende..!
Sen en bild på min mysiga arbetsplats.... äsch det blir vad man gör det till, med bekväm stol och filt så kan det bli rätt mysigt.. Jag har en kär kollega vid namn Yoass (Jonas) som är aningen Michael Jackson tokig, därav mina snygga bakgrundbilder! :) 

 

Annars då? Jag och Jossan sov ute hos papsen på landet inatt, blev hämtad i morse kl 7 av Viktoria för att ta bussen vidare till Norrköping, ibland älskar jag att bo på landet, ibland tkr jag mindre om det...
Mitt jobbpass startade 9.45, jag var här 8.45 pga bussarna.. På helger går dem varannan timme...
Jag slutar förövrigt kl. 18 ikväll, hemma 20.30. Det kunde liksom vara roligare än att spendera en lördag på det viset! Men jag hänger inte läpp, jag är ledig söndag och måndag och kan göra precis vad jag känner för då!



Igår fick jag min semester, bättre sent än aldrig kära arbetsgivare. Jag blev iallafall glad då jag fick dem 4 veckorna som jag bett om, v. 29, 30, 31 och 33, eftersläntaren är till för en eventuell utlandsresa, till finfina cypern!


Nu ska jag göra lite nytta, håller tummarna för att massa sööta gubbar vill ha hjälp med sitt bb, sin iptv eller bbtn! Alla surisar kan ringa på söndag och måndag :)


Puss på er vännerna! Hör gärna av er med förslag om kvällen, jag funderar dock på en vit helg, men man kan väl ha kul ändå, eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0