Störningsmoment!

Ogillar egentligen surisar, men jag tror det beror på att vi har utbildning och att jag är trött.. 
För jag STÖR ihjäl mig på vissa saker idag!!

1. Folk som är jobbiga, tjatar "Joo men vi gör det!" 17 ggr fast alla andra sagt, nej vi vill inte!
Eller när en person pratar över andra, eller börjar på en helt ointressant mening och ngn lägger till saker där som är mkt bättre, men person nr 1 fortsätter prata och då lite högre för att höras ordentligt och inte låta nr 2 få fram det den vill.

 

2. Folk som är bittra, men inte försöker ett jävla skit själva och som dessutom skriver ut det eller säger det rakt ut, det är ju pinsamt för fan... typ en person har som aldrig hör av sig till folk, så skriver eller säger denne "aa men kul att du sagt det, kul att du hört av dig", osv... gah! gör ngt själv!!

 

3. folk som känner efter waay to much. Sätter punkt där.



Nu ska jag försöka börja lyssna på smartutbildningen.... Fast tilläggstjänsterna, hur svårt kan det vara?
Tur att mina brudar är med så att jag kan fråga dem efteråt.. ;)


Gårdagens och dagens i bilder kommer sen!

pussgurkor!


Kommentarer
Postat av: Korneliuskarolina

Nice site keep it up

2011-05-17 @ 10:17:23
URL: http://korneliuskarolina.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0