Sämsta!

Usch, idag är det söndag, jobbigt att gå från lördag och veckans bästa dag till söndag veckans sämsta dag på bara ett par timmar... Men det är ju samma sak varje vecka, därför man alltid får söndagsångest.


Igår blev det super lyckat! Vi träffades på idrottsvägen och grabbarna skötte grillen och tjejerna stod för skitsnacket! :) Maten var god! Och Jockes bål också.. Sen tittade vi lite på eurovision endast för att se Viktor, som vi inte såg, men det var värt det ändå.. Sista timmarna sjöng vi (troligtvis alldeles för högt) till gamla goa låtar som alla kunde, en ny låt var helt total förbjuden... Vid 1 knallade vi vidare ut, där vi ägde hela dansgolvet och körde fullt ös! Deckade tillslut i Lisas säng, efter att ha burit hem en jävligt otymplig grill och garvat halvt ihjäl oss.. haha, gud så kul vi hade! :D


Vi sov länge, gick upp kl 13, käkade frukost och förflyttade oss till kopparvägen för solning och jordgubbar!

Sen kom papps och hämtade mig och Jossan, vi skulle dit på middag.. Det gick bra tills vi blev osams, fattar inte varför det blir så? Jag har gråtit halva eftermiddagen och sovit resten. :( Men det går väl över tills jag ska gifta mig, som mamma brukar säga. (fast jag tror inte att jag ska göra det).

 

=/




Alla tankar till mamma idag, vad än alla säger att deras mammor är världens bästa, du är ännu bättre.

Jag älskar dig!

 

 

Yesterday, all my trouble seem so far away....








Tack för idag, nu går jag och lägger mig!


Kommentarer
Postat av: sanna

Jag vet, det var askul i fredags! Och så kunde man utan panik vara hemma på lördagen :) Och helgen blev väääldigt lång trots sent slut på fredagen och tidig morgon idag :)



När börjar du? Hur jobbar du i veckan??

2010-05-31 @ 12:36:23
URL: http://sannaviola.blogg.se/
Postat av: Mariusmona

Lovely site keep it i will be back that you.

2011-10-18 @ 09:06:03
URL: http://mariusmona.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0