Inte ett moln så långt ögat kan nå!

Heej darlings!

Är det inte heeelt underbart ute idag?! Jag känner ett lyckosrus!! Solen gör mig tokig! tokigt glad!

Jag och systeryster styrde kosan ut på landet igår, till paps! Vi fotade lite i skymningen (har tyvärr inte lagt in bilderna än) Vi åt gott och myste! :)

Jag sov som en prinsessa i pappas stora säng, med Leya bredvid som sällskap..
Väcktes klockan 10 av två tuppar, de gal i kapp, tro det eller ej men det var en mysig känsla! Hade klockan varit 7 så hade grannen och ägaren till tupparna fått en hotbrev... :P tss!

Jossan drog i morse på ett möte i stan, jag är kvar härute på vishan och njuter fullt ut varenda sekund! Just nu sitter jag i bikini på en av verandorna och lapar sol som aldrig förr, idag SKA jag få färg, första riktiga detta år! Jag blir alldeles uppspelt av tanken! iiih! :)

Tog lite bilder i det gröna iallafall som jag bjussar på så länge...









Jag vet en till tjej som diggar det här vädret! :)

Pappa har ngt att göra ikväll när han kommer hem.... Gräset är fasen 1 dm! :P




Igår



Eftersom jag alltid tar kort med iphonii så blir det mest spegelbilder, hiss eller diss?
Andra, bättre bilder kommer kanske ikväll...


Nu ska jag steka! Hörs senare när jag är på jobbet! Kör 15-22 idag!


puss till er!

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag tycker att bränna och vin får dela förstaplatsen :) Men visst skulle jag inte tack nej till en dag i solen! Men nu är det moln här inne i stan! Fast varmt :)



Jo, jag ska till sthlm, men bara över dagen. Jag hade tänkt stanna över hela helgen, men Lovisa som jag känner bäst jobbar så jag sparar på det (och pengar...). Men Lite shopping ska det nog hinnas med,. Hoppas på utgång också! Ses då! PUSSS

2010-05-21 @ 12:59:33
URL: http://sannaviola.blogg.se/
Postat av: emma

myssiii dåååå! jag kom på de! i lördags fick ju jag njuta mer av solen ;) haha! stort plus med bilder i e blogg spegel eller ej ;D

HÖRS SEN SNYGGING!

2010-05-21 @ 17:54:25
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0