Helt överumplad av känslor!

Jag har tusen olika känslor inom mig, jag är förbannat jävla glad;

-för att Lunds mysigaste varit och bott hos mig
-för att bästa Bella är varit hemma över helgen, vilket firades med grym fest i fredags och ikväll söndagsmyser vi på järnvägsgfatan
-för att även Simon var hemma från Varberg och joinade på partyt
-för att Lina är hemma från stöten och även hon var med
-för att jag har världens bästa omkring mig helt enkelt.

Jag gråter krokodiltårar;

-för att snyggingen åkt hem och inte håller om mig hårt på nätterna längre..
-för att Bella åker i morgon igen och jag kommer sakna henne (om möjligt) mer än innan
-för att Simon också åker tillbaka...
-för att i morgon är det helt jävla vanlig vardag igen


Jag vet helt enkelt inte om jag ska skratta eller gråta, igår grät jag, mkt.. Men jag önskar att jag snart kommer kunna se på det hela med väldigt positiva ögon, att JÄVLAR vilken vecka och helg jag haft, istället för att vara ledsen för att bli lämnad igen..

Tiden går alldeles för sakta när man längtar efter ngt/ngn, men tiden går alldelesalldeles för fort när man väl är där, men det som känns helt underbart är att vi tagit tillvara på tiden, ordentligt, vi har nyttjat den bra helt enkelt.




Nu ska jag på fotboll med min bästa, jag fortsätter kanske senare, vill även slänga upp bilder som ger mig ett leende på läpparna men en sjuk klump i magen.



Farligt att träffa underbara människor, men att sedan lämna dem. Ju bättre det är, desto jobbigare blir det att lämna dem igen..



All kärlek till världens bästa vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0