31/5-10

Heej på er!


Idag är jag inte heller på världens bästa humör, men det är bättre än i förmiddags, nu slutar jag ju om 2 timmar så humöret stiger sakta men säkert!
I morgon har jag 8 timmars pass, sure det är helt som det ska vara, men jag är bortskämd med 6 timmars, så skulle ju mkt hellre sluta kl 14.15, än 16.45, så är det ju.. :P dessutom är hela eftermiddagen utbildning... fyra timmar smart uppföljning, men det är bra! riktigt bra, då kan man ta de frågetecken som man har.. jag har ett just nu, ska nog skriva upp det så jag inte glömmer bort det... Äsch, ointressant info! :P

Jag borde fortsätta jobba, men ska bjussa på 6 bilder från i lördags, Cicci har slängt upp 66 st på fejjan så där har ni mer godingar! ;)

Jag och C


'
Cicci och Sara


Nya favvisarna



Dssons



Dssons igen, vi 3 :)


Sen tog Lisa och jag grillen och knallade hem. HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0