3 timmar senare...

Godkväll darlings!

Idag slutade jag tidigt, heelt underbart! Varför måste vi ha 80% kvällstid?! :( En tidig dag i veckan, tre stängningspass á 22.15, och ett lite tidigare, runt 21.. Hoppas det blir ändring snart!

Efter jobbet förut så mötte jag upp Emma, vi gick till paus och köpte sallader som vi tog med till Linda, där mormor, mamma och jossan befann sig. Efter att vi käkat ute på balkongen så kilade vi upp på stan igen, där vi hittade lite godingar, lite färgklickar och söta smycken! Kommer en superdålig bild på allt, ni får se det på, när jag tänkt använda det ( inom kort :) ) Sen åkte jag med gänget hem, somnade i bilen och var helt förstörd när jag kom hem, jag skulle ut och springa, men ville vila en stund till först, somnade vid kl sex, vaknade igen efter nio.... :S Varför är jag SÅ trött? Nu mår jag illa men har precis ätit en piggelin, mums! Blev ingen löparrunda och jag känner mig sämst i hela världen, men man behöver vilodagar också.. eller?
I morgon innan jobbet ska jag ut, på en rejäl runda!


Some pics!

Mina färgglada och mindre färgglada inköp :) (Svart och vitt funkar ju alltid)

 

Jag, idag.



Idag skulle förresten Emma och jag gått på SATC på bio! Men jag ville hem hit, hade inte packat för morgondagen, så vi skjuter på det, tills en dag nästa vecka.. I morgon förresten, då ska jag direkt efter jobbet dra mig ner till hugo, där zackarias ska spela! Nykter och mysig ska jag vara, eller jag ska ta ett par cider ute, mest för att det är gott! Hoppas zackarias är bra och att de har lockat dit mkt folk!
På lördag blir det grill/gårdsfest hos Rödin eller Lenper det återstår att se, håll tummarna för sool!


Jag skulle lätt kunna gå och lägga mig nu och somna som en gris igen, men jag ska nog klicka hem lite från Nelly.com istället, känns mkt mer lockande! hihi.



Ta hand om er kära läsare!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0