3 saker!

Nr 1: 80 minuters träning avverkad, sprang 65 i skogen sen tränade jag mina små arms. Men det absolut värsta hände, jag sprang på en orm! En totalt vidrig en! åh! :( Var milli från att trampa på den och den fick samma panik som mig, började ringla i en jäkla fart... Ni skulle sett min fart också, ojojoj! Sneglade fortfarande över axeln en kvart senare.. U S C H !

Nr 2:
Igår blev jag presenterad som "Det här är Carro, jag var nästan tillsammans med henne för ett par år sen" Äsch säg att vi låg med varandra ett par ggr, vad är problemet?

Nr 3: Ikväll är det gårdsfest hos Rödins! Vi ska grilla, ha trevligt, bli fulla och tillsist ut och dansa, jag har laddat upp med rosé och smirnoff ice! Kan det bli bättre?


Dock är kläderna för kvällen fortfarande ett mysterium.....  aaah, alltid samma sak!



Nrj webbradio och en dusch!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0