Det som göms i snö, kommer upp i tö?

Eller nee, jag har fan ingen aning, meeen, mina skor som varit borta sen mitten av december, de har kommit fram, de låg där både mamma och jag letat, säkert 7 ggr var... Hur kan det komma sig?
Mamma kommer in i vardagsrummet och säger, "men är det här dina skor?" min spontana reaktion "JAAAAAAAA!!" världens vrål. Jag hade ju trots allt bara använt dem typ 3 ggr... Så nu är min dag lite bättre :)

Annars då? Nej jag har inte gjort "ett enda vettigt någe" som mams skulle ha sagt.. och nu ska jag decka i soffan, sova ska jag göra, sova middag, för jag mår inte alls okej, och jag vill inte bli störd, så ni vet.


p & k :)



Älskling, jag saknar dig. Men var inte orolig, jag ringer sen.


Kommentarer
Postat av: emma

kuul att dom är tillbaka, the shoees alltså! saknar dig med <3 ses på gymmet sen ;)

2010-03-10 @ 09:31:17
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0