Vad gör jag uppe?

Hej mina älsklingar!


Somnade som en stock, gris, bebis, kalla det vad ni vill, kl 18, vaknade av att mamma ringde och ville veta om jag levde vid kl 21.. Gick då upp och lagade matlåda tills i morgon, SAY WHAT?! har jag blivit helt sjuk eller? hhahaha, jag har aldrig lagat matlåda, inte sen jag började på telia för 7 månader sen. inte innan heller förresten... haha. men fortfarande bakfull, trött som ett svin men jävligt kreativ, så ställde jag mig och gjorde middag! Jag är inte så dålig som jag tidigare verkat! vuxenpoäng + 10 poäng och ALLT det däär! Så får vi se om jag äter den i morgon, eller om jag knallar upp på stan... hihi!


Frågan är bara vad jag gör här? jag ska upp 5.30.. jag har sömnbrist sen helgen, hur dum i huvudet är jag?
haha ni märker ju, tröööött, trött, tröööött.


Nu kastar jag in handduken! SATC och sängen, heeere i come!



"Åh, då kommer ju du få ligga, vem ska jag ligga med? Jag lever i celibat, hur fan det nu stavas!!"

Kommentarer
Postat av: lis.

hahaha, fy fan vad jag skrattade! :):)

2010-06-22 @ 19:01:54
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0