Sooooft eftermiddag!

Aaao, nu har jag inhandlat en ny klocka, på nätet, lite vågat kanske, men den är ju snarare för stor än för liten med tanke på mina pygmehandleder (är pygme/pigme ngt? typ en liten människa? hm..)
Dem är iallafall små, väldigt små mot resten av my body.. SÅ, är den för stor så går jag till Samme och kirrar det! Hoppas bara den är så fin som på bilden, men min Sannie har hjälpt mig välja och hon har bra smak :)



Min sista rast slutade vid 14, vid 14.30 hade jag admin till 15.00 och vid 15.00 hade jag möte till nu.. och vid 16.30 slutar jag. Sådär lagom långa telefonpass idag!



FAN förresten, allergin, hur är det för er? Mig tar den snart livet av! Så förbannat ont i halsen, ögonen kliar, jag nyser, jag har huvudvärk.. vill ni att jag ska fortsätta? det vill inte jag... :(
Men jag fick dock ngn mirakelmedicin av Carro, hoppas dem hjälper.




Yeaaah this is me todaay!




Outfit får ni sen!


Nu ska jag plocka samtal som en gud eller ne, en prinsessa!


Kommentarer
Postat av: cirre

Säger också FAAAAN för allergin!!! dock har jag inte ont i halsen :D men annars så äre jävligt :P

2010-06-09 @ 16:20:03
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: emma

haha JAG ORKAR INTE! du fååår! jag har precis lagt upp lite bilder från day one och ska snart kirra dag 2 :D

2010-06-09 @ 16:47:50
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0