Snacka om tur!

Nu är det molnigt, mörkt och ser ut att när som helst komma regn, men eftersom jag gick ut lite efter kl. 10 så fick jag ändå 3 timmar i stekande sol! YES! Börjar sakta men säkert få tillbaka min bränna på benen och magen! :D Alla andra ställen bränner jag min alltid på... eller inte armarna, men resten, så där blir jag aldrig så knallbrun.. huuh, lyxproblem! :P

Jag mår bättre idag! underbaaaaart! Kl. 4 ska vi infinna oss hos moster + man. Käka sill och potatis (jag äter inte sill så vi ska handla ngt annat smaskigt till mig) Sen ska vi leka lite och till kvällen ska vi grilla! Moster gör potatissallad och den är att DÖ för, ååh längtar! :D


Nu ska jag ta en dusch och fräscha till mig! Sen ska ni få se mig och en av mina nya klänningar! Den jag egentligen skulle haft i morgon på festen, den enkla av dem två, den tar jag idag! Den andra var såååå söt och mkt mer speciell, den får bli i morgon, jag vill vara söt i morgon och enkel idag, tss!


Hörs om en stund!

Nysolad fräsching! :D


Kommentarer
Postat av: lis.

kan säga en som jublar här över att du mår bra idag. :) släng den där allergin åt fanders nu över helgen, eller förresten, för resten av det här året, okeeej!? :D imorgon ska vi ha rooooligt!<3

2010-06-25 @ 14:43:34
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0