satan i gatan!

Heeeeeey alla mina darlings! :D


pigga och glada idag? jag är pigg! Har nannat på Emmas arm inatt, är nog därför.. :)


Ni fick ingen kryssnovell igår... dåligt av mig, men Emma och jag gick och pratade skit med pizzabagaren på kardusen och delade på en pirre, en vesuvio med kyckling, bra grej kände jag. vitlökssås på det med, muuums!

Sen kollade vi på alla typ 250 bilder, två ggr, sen kröp vi ner och kollade på cougar town! mys!




Jag kommer att få bilderna till helgen, blir ni ledsna om ni får vänta med updaten tills dess?
Håller på att skriva en resume, påminna mig själv, men allt kommer när jag ser bilderna samtidigt!


Idag jobbar jag iallafal tidigt, slutar 16.30 och har lovat Lisa sällskap på en fotbollsmatch ikväll, dock kan det bli inställt om det regnar.... (är inget jättestort fan av fotboll:P)
jag är ruskigt sugen på att springa! Ska göra det ikväll, innan fotbollen, och i morgon innan jobbet, jag ska det! Säg till mig och bli arg på mig om jag inte gör det, okej?!

 

Snart får ni dagens ganska tråkiga outfit...... men bilder gillar ni, väl?

 
Förresten, vilken topp igår! statistiken gick i taket! blev typ 5 ggr så mkt som vanligt. shit pommes alltså! :D

 :)

puss påer! later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0