OSLO here we come!

Godkväll alla söta!


Vilken härlig kväll det varit, trots galen allergi och regn..
Jag deckade i soffan en timme när jag kom hem från jobbet, men sen tog jag mig i kragen och på med löpartajts och regnjacka, sen var jag iväg en timme, njöt och plågades om vartannat, precis som det ska vara! Drog in den underbara luften (låter som jag blivit 65 + öven en dag) men vad härligt det är när det är helt ren och skön luft, det luktade av syren ( och gräs, jag hatar gräs !! ) Sen helt plötsligt sprang jag förbi en stor kohage och alla kossisar började springa med mig, små kalvisar och stora tjocka morsor, hihi lite mysigt, men tanken att det var tur att dem hade ett elstängsel gick igenom huvudet mer än en gång..... ;)


Två mysiga bilder från rundan



Väl hemma igen så kokade jag ägg och under tiden dem kokade så gjorde jag världens jobbigaste magövningar, aaah vad skönt det var och jag älskar att jag kommer känna det i morgon! ooh vad härligt!

 



Nu två äggvitor senare och lite sappande på tvn så börjar jag känna mig galet trött, en dusch och sen sängen och titta på satc känns som en bra idé.. Hoppas bara inte att det är avsnitt jag sett...


Sen har jag en fråga eller typ trög fundering......

Jag är ju allergisk, alltså superduper just nu, såg nyss att gräspollenprognosen var aningens hög, jag var dum nog att inte ta sprutan i april som doktorn sa förra året (men det beror på min sjuka skräck för vassa ting) Alltid lätt att vara efterklok, nu hade jag (nästan) kunnat ta den två ggr för att slippa detta, men bara nästan...
Iaaaaallafall, jag känner mig ju sjuk, dyngsjuk, näsan rinner, halsen gör helt grymt ont, jag känner mig febrig, har en förföljande huvudvärk och är trötttrötttrött, men jag är ju inte sjuk, ellerhur? jag är ju allergisk....
Så om jag tränar, (när jag orkar trots mitt asdåliga mående) då blir jag väl inte mer sjuk? Jag kommer väl inte vakna i morgon och ha mer ont i halsen? För jag är ju inte sjuk......

haha jag kan tyckas vara en idiot, men det gör inget :P


Idag!

 

Jag antar att ni märkt att jag är en jäkla bekväm tjej, vad gäller kläder!
 Jag tar alltid utan typ undantag för vissa fester, på mig sköna kläder, helst sköna och snygga, men alltid sköna före snygga. Varför ska jag ta på mig ngt där jag hela tiden måste tänka på hur det ser ut på mig? och ngt som sitter åt på ställen där det inte är bekvämt..
Jag kan inte minnas sist jag använde ett par jeans, som inte var jeanslegging, kanske förra hösten? Den största anledningen är väl egentligen att jag inte vill veta hur tajta dem blivit.... ;) Men också för att jag trivs i allt som är bekvämt, stora sköna linnen, tajts av alla dess slag, shorrar, stora tröjor. tajt är ute, right? Stort och bekvämt är det nya svarta, har jag hört :D

Meen, jag hoppas ni gillar mig som jag är.



Aaae, dusch och sen bädda ner sig ren och fräsch! I morgon ringer klockan vid 9, då ska jag beroende på väder och vad jag känner för, antingen åka in till stan och träna på nordic, eller springa rundan, ska sova på saken!
Den som lever får see!


ÅH! Det viktigaste av allt höll jag på att glömma!!! Lisa och jag har bokat resa till Oslo nu, iiiiiih!!!
17-20:e juni drar vi och hälsar på väääärldens bästa Bella!! Jag längtar snart ihjäl mig efter henne så det är dags att vi får ses och kramas och festa som bara vi tre kan!
Vi är den bästa kombon vad gäller fest! ååååh, jag är så glad! lyckorus i heeeeeela kroppen! Bella, var beredd på en gaaaalengalengaaaalen helg! :D:D Luuvju! <3




Godnatt loooovers, hoppas ni är lika glada som jag!


Kommentarer
Postat av: Carolin

Sv: Ja, visst är det! ;D

2010-06-09 @ 23:46:25
URL: http://carowlin.blogg.se/
Postat av: emma

hah jaa vi får ta oss ett litet snack om den ;D

2010-06-10 @ 16:15:49
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0