Hej torsdagkväll!





Pallade tre timmar på jobbet, inlindad i en filt och snorandes och hostandes.. Sen var det kört, jag sa 10 ggr "jag vill inte åka hem, jag vill inte åka hem!" etc.. men det gick inte. Och nej Emma, det är inte som att vara lite förkyld.. ;)

Det är som 40 graders feber, halsfluss på det, ögoninflammation, öroninflammation och kliklikli precis ÖVERALLT, det kliar till och med på huden i ansiktet, trötthet (som inte är av denna jord).
Och ett sjujäkla nysande toppar vi det hela med. Kanske lite lättare för er som inte har allergi att sätta sig in i det nu, eller?


Jag kom hem 18.30 och deckade direkt i sängen, är dock svårt att somna eftersom det gör så ont i halsen (alltid värre när man ska sova, kan ngn tala om varför?)
Vaknade två timmar senare och var sugen på chips, blir sällan sugen på det och äter det endaast ibland som tilltugg på fest... Men nu vare chips jag skulle ha! Så mamma och jag åkte till affärn, där jag träffade min bästa vän, jag handlade frukost, jordgubbar och chips..
Började mig med en macka, gick över på chipsen som jag tröttnade på efter en minut, så nu äter jag jordgubbar... Konstigt att jag ens är sugen på ngt när jag mår såhär.


Lisa och jag kom nyss fram till att man kanske inte ska träna när man är allergisk, för man anstränger ju ngt som redan är ansträngt... Men hur lätt är det att må dåligt och samtidigt sitta/ligga stilla... aaah, panic on the dancefloor.




Nu ska mamma och jag mysa i soffan!


Ha det så bra alla söta, och alla andra också för den delen... ;) tss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0