Hej bejbs!

Oslo är bäst! Jag stormtrivs och vill verkligen inte åka hem i morgon.... meen nu ska vi inte tänka på det!

Idag har vi kollat in shoppingen vid Karl Johan, vilken var heelt okej, mkt folk och barn som sjöng
osv.
Jag fick med mig ngr pärlor hem, får se om ngt av fem åker på ikväll!
Efter shoppingen köpte vi goda mackor från subway och åt i sängen när vi kom hem, sen har vi legat och skrattat, halvsovit och haft det mysigt i två timmar, stressade nu? -neeerå, ingen stress är det nya! ;)


Vi ska på inflyttningsfest ikväll förresten, hos ngr karlstadgrabbar! Men först ska alla duscha, Ida ska droppa in och vi ska fördricka lite.. Natten är ung, i morse somnade vi kl 6. lagom.


Hoppas alla har det grymt hemma, fast jag vet att ni inte har det lika bra som jag!

Bella är bäst, Lisa är bäst, VI är bäst!


Vi laddar upp med hoffmaestro nu, funkar alltid!

hejdå gullungar

Kommentarer
Postat av: Steinarthale

Very interesting site. I have bookmarked you.

2011-03-04 @ 11:13:32
URL: http://steinarthale.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0