Godnatt!

Heeellu bejbs!

Jag bytte precis profilbild på fejjan


Jag tkr den är somrig!


Jag är kvar hos paps, ska sova här och lapa sol i morgon, för dem har lovat 20 grader och solsken! iiih! Gaaalet glad är jag nu! Även om jag inte borde vistas utomhus alls, med tanke på hur jag mår. Men jag kommer göra det ändå, inte ens den värsta influensan (som min allergi känns som just nu) kan stoppa mig!!



Sov gott gullisar, ska försöka uppdatera mer, bättre och gladare i morgon! :)


Förresten, jag kommer inte lova er detta, men jag ska iallafall ställa min klocka på, hm, 8.30 känns som en bra tid.... Och ge mig ut på en pw på en timme, eller två, sen är jag lagom hemma för att sola, typ hela dagen. Vi får se som sagt, men det skulle vara jävligt skönt... efteråt!


Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0