Det stavas ångest!

Heej hörrni!

Idag har jag ångest, en grym sådan, det gör ont i magen och jag försöker att sysselsätta mig med ngt heela tiden för att inte kunna tänka på det, jag vill att klockan ska gå fort samtidigt som jag vill att den ska stå stilla, bara ett tag. Jag kan inte gå in på anledningen (skittråkigt jag vet, men det vore SÅ oproffsigt) Jag vill bara att ni ska veta om det, jag kommer inte blogga så mkt eller kanske inte alls idag, för jag mår dåligt. that's it. det bränner bakom ögonlocken och jag vill som en liten flicka gömma mig under täcket och strunta i alla måsten som finns idag. Jag försöker intala mig själv att det kommer gå bra, att det är inte så farligt och att det kommer kännas bättre om iallafall en vecka, för jag vet att det är så, men just i detta nu så är jag ledsen, har ont i magen och allt känns skit men allt impulsivt som jag skulle vilja göra, ska jag inte göra, inte nu.


Håll iallafall tummarna för att det ska gå så bra som möjligt för mig, okej?
Känner att jag måste byta kläder, ändra frisyren... aaah det bara kliar i fingrarna.. have to go!



puss påer! hoppas ni har en grym dag i solen snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0