Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Jag har retats av en fluga hela natten, vaknat typ varje halvtimme... ställde därför fram kl till 10.30 men gick upp kl 10! tog två mackor och gav mig sedan ut på en kort pw, var bara borta en halvtimme, för leya har gjort sig illa i trampdynorna så hon får inte gå långpromenader... :(
Gjorde massa utfall iallafall på min tur så att det skulle bli lite jobbigare!
Nu ligger Jossan och jag på gräsmattan och steker fläsk! :D

Vi ska måla staketet och golvet på en av verandorna här på pappas house, sen ska jag under kvällen ta biken hem, så lite nytta ska jag ju göra ändå!

Jag håller dock på att dö, avlida, trilla av pinn, pga allergin, jag nyser 20 ggr på raken, håller på att klia sönder mitt vänstra öga och min röst är nästintill obefintlig! Men jag kan inte sitta inne, det går inte...




Hoppas jag mår lite bättre i helgen! för jag drar ju till OSLO i morgon! :D weeeeeej! Kommer bli gryyyymt!



Nu ska jag fortsätta sola, hörs sen snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0