Är inte livet underbart?

Heej guys! :)

Idag mår vi bra! Riktigt bra! Jag är solbränd, (jaa lite röd igen) dock är jag på jobbet, men endast en timme till, nyss var det 4 h kvar? hallå hur fort går tiden? jag vill stanna kvar hääär, okej jag är oseriös! ;)

Idag har det varit världens bästa väder, jag och mamma låg ute, från kl 11-14 för då var jag tvungen att äta och duscha innan work.. heelt awesome! njöt fullt ut! Jag är en soldyrkare utan dess like!
Innan solstunden så tog jag cykeln ner till Ica för att hämta mitt nellypaket, (ja, jag är lycklig nu).

 

Idag var det mösspåtagning också, så jag såg hur mkt studenter som helst och fick lite ont i magen..
2 år, herregud T V Å  J Ä V L A  Å R  S E N... Men tiden går fort när man har roligt, eller hur var det?


I morgon ska jag sola med Lina innan jobbet! mys! Ska se nya lyan också, hihi!



Ta hand om er lovers! Ville nog mest bara att ni ska veta att jag lever, mår bra och är tokigt glad idag!

PUSS!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0