Torsdag

Haalloj!


Just nu är jag trött, lycklig, frustrerad glad, förväntansfull och jävligt taggad.


ALLA och JO jag tänker dra alla över samma kant.. ALLA killar är konstiga, på ett eller annat sätt. Jag orkar inte med killar, ensam är jävligt stark och ensam mår man fan som bäst. Så då var det sagt.

I morgon ska vi på winnerbäck! taggar mest för utgången efter winnerbäck men jag är ett fan av honom så jag kommer nog trivas måttligt på "konserten" också! aaah, det här är bra för själen! Semester, umgås med fina vänner, sommar vilket innefattar bland annat sol och bad.


Ja, jag mår asbra.. konstigt att det "måste ha hänt ngt?" för att jag mår asbra. i r r i t e r a d, ja.


Idag träffades vi upp, jag, lina, bella och cicci, hos lina, pratade skit och tog sedan en sväng till kårtorp där vi käkade lunch ute i solen och regnet... hm. sen åkte vi och badade, asskönt eftersom det var i sjö.


Nu ska mamma och jag käka mat och sen ska jag ner till Lisa, sno hennes fina nagellack och innan det låna nagelsax och fil och få bort mina långa, det funkar ju fan inte på sommaren, två är av och jag orkar inte förstärka, korta med färg är nästan snyggare på sommaren! Blir en röd, orange färg, i love it!


äsch, nu drar jag vidare. hoppas alla har det bäst. nya bilder från vår vistelse på håskö finns på fb för den som är intresserad.


och alla killar, fuck off. 

jag är inte bitter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0