Mina känslor

Är visst på Liseberg och åker Balder... Inget negativt om Balder (det kan vara den roligaste karusellen jag åkt)
Men när mina känslor far runt på samma sätt, då skrattar jag inte fullt så mkt som jag gjorde på Balderbilden med Lisa....

I förrgår kändes det SÅ bra, jag hade planerat allt in i minsta detalj, igår gick planerna i stöpet(?) stupet? ne? aja ni fattar ju. Planerna förstördes bara för att mina känslor ändrades, till något väldigt negativt, i morse kändes det bättre, tills jag fick den fruktansvärda separationsångesten... Fyfan ville bara kräkas och gråta.
Nu känns det som att det var en bra grej, den där separationen, om man kan kalla det så. Handlar inte om ett förhållande som tagit slut, vilken ni måste förstå eftersom jag inte haft pojkvän...


Min stora fråga till er, Hur fan tar man kontroll över sina känslor så att de inte flaxar iväg på det här sättet och framför allt så att man inte ändrar sig var femte minut?


Trött är jag förresten också, helt sjukt slut. Slut som artist, rättare sagt. Vill bara sova, sova och sova lite till.



nee, back to work, nu vet ni att jag lever och funderar, som vanligt.


Kommentarer
Postat av: emma

eller huuur! lovviii <3

2010-02-14 @ 20:43:37
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: emma

eller huuur! lovviii <3

2010-02-14 @ 20:43:38
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0