SPÅRAT!

Jag har mått så förvånansvärt bra idag, bara varit trött, men det är jag ju jämt nu för tiden så ingen direkt skillnad, jo lite bakissvettningar och yrsel, men vadå, det överlever man ju lätt som en plätt, huvudvärken är fortfarande som bortblåst, så jävla awesome!

Igår då! Landade hemma hos Macke typ vid 22.30, laate tänkte vi och hinkade på bra! Använde oss av ölbången, kastar in en bild snart så ni får se ölbången! Iallafall, jag hade svårt med tekniken första försöket, så jag fick cider i hela håret och på mina kläder, men vad gjorde det? Blev ett antal ölbångar till den kvällen, dock drack vi cider i den, inte öl. en hel cider=4 klunkar! S  J U K T!



Ida, Lisa, jag OCH ölbången! :D



Men nog om ölbången! När vi kom till Macke drog halva sällskapet vidare på en annan fest, så vi var 6 tjejer och 1 kille kvar! Men det räckte, vi hade sjukt trevligt och drack sjukt mkt och gjorde bus haha säger inte vad! :D Ngr st drog och käkade, vi tre på bilden + Jocke var kvar, så vi höjde volymen och hoppade, dansade, sjöng (skrek) till living in america.. Vi var så jävla galna, ett par ölbångar senare så var vi påväg ner mot viken Jocke rullade hela backen neråt, helt sjukt vilken fart han fick, sen rakt in i en häck. Lisa kom på den briljanta idén att springa mellan varannan lyckstolpe, efter varje gång jag spurtat så utbrast jag, "JAG KRÄÄÄKS!" men det gjorde jag ju inte, för jag spyr ju inte... även om det ibland vore skönare, eller vad vet jag?

Vi kom ner till dssons kl 01.45 och intog dansgolvet i 15 minuter, vi var galna! När dem stängde gick vi och badade! Asskönt i vattnet faktiskt! :P Sen gick jag och mina kära hem och bäddade ner oss efter en nattmacka i soffan, fyfanfyfanfyfan vad det snurrade i skallen, helt sick.
Kl. 8 i morse var inte pigg, men när jag somnat om till kl 11 så var det lite bättre, förutom som sagt så j*vla trött! Var en flugjävel som störde mig och fisen hela morgonen, gud vad förbannad jag var.


Tjejerna trillade in en efter en och vi gick och köpte bakismat, pizza, inte okej, men gott, tills jag hamnade i matkoma. Låg i fosterställning på golvet en timme, sen gick jag vidare till jossan och då åkte vi med tora ut på landet, och här är jag kvar, vi har grillat massa gott, så nu är jag mätt igen! :)




I morgon har jag en dejt! Ska träffa Emma över en middag och bio! sååå mysigt!




Vi hörs mina söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0