När jag för en gång skull somnar tidigt...

När jag för en gång skull somnar tidigt, (typ halv elva?) så ska jag vakna och inte kunna somna, har varit bråk på undervåningen (dem bråken är inte av denna jord som ni vet) så har haft öronproppar en stund och nu är det helt plötsligt tystare än i graven! High five! Skippade utgång idag, är för trött, seg och opepp! I morgon kan det dock bli lite vin! :) grill och rixfmfestival också? Aarå det kör vi på! Ska börja dagen med att springa rundan, gjorde det i morse (i morse är synd att säga, men när jag gått upp, innan frulle iaf) bra grej, man blir pigg! Aae fan, nu ska jag tvinga mig själv att bli trött igen! Puss ciao! Köpt nya skor iaf förresten, awesome, visar i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0